Sunday 27 October 2013

Syukur Alhamdulillah

Segala Puji-pujian Hanya Kepada Allah SWT.

Bulan Oktober ini saya anggap sebagai bulan "murah" rezeki & saya berdoa semoga semua pembaca setia blog Kerajaan Emas semakin kaya dengan Emas Fizikal. Saya nak kongsikan DUA berita yang sangat menggembirakan kepada anda semua :

1. Kelahiran Nur Adzalea Trisya 
Isteri saya telah selamat melahirkan anak kedua kami di Rafflesia Medical Centre, Kota Kinabalu pada hari Jumaat sekitar jam 130pm (11 Oktober 2013). "Terima Kasih Isteri tersayang" Now Jimmy dah ada adik =)

2. Hadiah (SIP) Percutian Ke Tokyo, Jepun


Terima Kasih kepada Dato' Louis Ng & Public Gold Int. Bhd. kerana menghadiahkan percutian ke Tokyo Jepun. Ini menambahkan lagi semangat kepada saya untuk berkongsi ILMU kepada seluruh pembaca blog Kerajaan Emas.

Special Thanks to Mahaguru Syukor Hashim yang telah banyak mendidik saya di Alam Emas Fizikal. Tidak lupa kepada Sifu-sifu MD yang yang banyak memberi tunjuk ajar & Kerajaan Emas Group sebagai tulang belakang kejayaan ini!

KerajaanEmas.Com @ Japan
Saya akan kembali berkongsi Ilmu Pelaburan Emas Fizikal di Seminar PERCUMA - bermula November 2013. Lokasi seminar kali ini adalah di Kota Kinabalu & Limbang. Jumpa lagi =)

P/s : Jadual terbaru seminar akan saya maklumkan diblog ini dalam masa terdekat.

______________________________

Dapatkan ebook FREE KLIK DISINI

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.