Wednesday 8 January 2020

HARGA EMAS MELONJAK NAIK 2020!

Salam Semua.

Rasanya belum terlambat lagi untuk admin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2020.

Macam mana azam tahun lepas untuk simpan 1 kilogram emas?
Kalau tak tercapai pun atleast ada 12 gram dalam akaun GAP dah cukup bagus. Apa yang merisaukan jika sehingga sekarang masih belum memiliki simpanan emas fizikal. Bukan perlu modal beribu pun untuk mula, dengan RM100 sahaja anda sudah boleh memiliki akaun GAP.

Jumlah pemilik simpanan emas menggunakan GAP pada awal Januari adalah sebanyak 210,084 orang.

Semalam harga emas melonjak naik dan untuk rekod ini adalah harga tertinggi emas di Malaysia. Kenaikan luar biasa ini disebabkan oleh serangan peluru berpandu ke atas beberapa pengkalan udara di Iraq yang menempatkan tentera Amerika Syarikat. Sasaran serangan tersebut adalah pengkalan udara Al-Asad di barat Iraq dan Irbil di sebelah utara. Jabatan Pertahanan Amerika juga telah mengeluarkan kenyataan dan mengesahkan serangan tersebut.


Ketegangan di antara Amerika Syarikat dan Iran ini memuncak selepas pembunuhan jeneral tertinggi Iran, Qasem Soleimani oleh serangan udara Amerika berdekatan Lapangan Terbang Baghdad pada Jumaat lepas. Harga emas dan minyak melonjak naik ketika krisis seperti peperangan berlaku.

Admin sendiri menerima banyak pertanyaan daripada rakan-rakan baru. Ye lah, bila dengar orang dapat untung simpan emas; dulu beli RM130/gram dan sekarang harga dah naik kepada RM219/gram. Kenaikan nilai sebanyak 68% tu bossku!

Promosi terbaru Public Gold sehingga 12 Januari 2020
Public Gold membuka peluang kepada pelanggan yang membuat belian sebanyak 30 gram emas, secara automatik layak sebagai dealer/ejen berdaftar kami. Apa yang lebih menarik, bayaran boleh dibuat secara ansuran selama 10 bulan (anggaran bayaran bulanan sekitar RM660).

Pertanyaan lanjut cara memulakan simpanan emas dengan bajet RM100 atau ingin menggunakan Promosi Gold Rush, hubungi admin melalui WhatsApp KLIK DISINI

P/s : Nak belajar Bisnes EMAS MODAL KECIL KLIK DISINI

Adzlan Yusuf
Facebook : Adzlan Yusuf
Star Master Dealer (PG008610)
016-861 5184

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.