Tuesday 1 May 2012

PUBLIC GOLD (KOTA KINABALU)


Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua. Hari ini saya nak kongsikan berita yang sangat menggembirakan terutama sekali buat Warga Sabah. Seperti yang saya janjikan kepada anda sebelum ini (penghujung tahun 2011) saya telah berusaha mencadangkan lokasi bagi pembukaan cawangan Public Gold di Kota Kinabalu, Sabah.

Alhamdulillah, akhirnya lokasi yang saya cadangkan pada tahun lepas telah dipersetujui & diluluskan. Terima Kasih kepada Dato’ Louis Ng & Public Gold. Tidak lupa kepada General Manager Public Dinar ; Mr. Syukor Hashim yang telah bersama-sama saya sebelum ini meninjau tapak cadangan & menyokong penuh lokasi berkenaan sebelum diluluskan. Lokasi Public Gold (Kota Kinabalu) terletak di Lot No. 19, Block B-10, Corner Lot, 1st & 2nd Floor, Lorong Plaza Permai 1, Jalan Sulaman – berhadapan 1 Borneo Hypermall, sebaris Maybank Alam Mesra.

Buat Warga Sabah, jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk menjadi Agen/Pengedar terawal di Sabah bagi produk keluaran Public Gold. Untuk keterangan lanjut bagaimana untuk menjadi Pengedar Public Gold sila hubungi saya ditalian             016-8615184      

Branch K.Kinabalu bakal beroperasi dalam masa terdekat - sedang dalam proses  "renovation".

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.