Friday 21 June 2013

Kelas Analisis Teknikal Harga Emas (ATHE) 2013 Kota Kinabalu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
Dah mulakan tindakan dengan belian Emas Fizikal yang pertama?

Syukur Alhamdulillah, Kelas Analisis Teknikal Harga Emas di Kota Kinabalu Sabah telah selesai diadakan pada 8 Jun 2013. Jutaan terima kasih kepada Mahaguru Syukor Hashim & En. Nor Shufaad yang sudi meluangkan masa untuk datang ke Kota Kinabalu bagi berkongsi ILMU yang sangat hebat ini.

Kelas ATHE 2013 - Kompleks Tabung Haji, Kota Kinabalu, Sabah.

TAHNIAH dari saya & Group Kerajaan Emas selaku penganjur kepada semua peserta. Saya sangat yakin kesemua peserta yang telah hadir Kelas ATHE kini mempunyai pengetahuan & kemahiran dalam membuat analisis bagi menentukan masa terbaik membuat pembelian emas fizikal.

Dengan adanya ILMU teknikal & fundamental yang telah dipelajari, Dealer-dealer kini lebih yakin dalam menentukan masa membuat pembelian & penjualan disamping dapat berkongsi pengetahuan ini kepada mereka yang masih baru dalam emas fizikal. Admin memohon maaf jika terdapat kekurangan semasa Kelas ATHE diadakan =).

Sebahagian peserta yang sempat bergambar kenangan selepas Kelas ATHE 2013
Kepada rakan-rakan yang tidak sempat menghadiri Kelas ATHE 2013, anda boleh menghubungi saya ditalian 012-8309284 untuk belajar mengenai Ilmu Emas Fizikal & Analisis Harga. 

Jumpa saya di Seminar Asas Teknik Simpanan Emas Fizikal pada 29 Jun 2013 di Public Gold Cawangan Kota Kinabalu. Masuk adalah PERCUMA (sila daftar awal). 

Terima Kasih diatas respon positif semua peserta, Alhamdulilllah.

Daftar Seminar Percuma ? Klik disini > Seminar Jun 2013

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.