Saturday 17 November 2012

"FREE" ebook dari Admin Kerajaan Emas

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
Apa khabar sahabat semua? Dah mulakan tindakan dengan simpanan emas fizikal?

Syukur Alhamdulillah kita dah masuk ke tahun baru (1434H), group Kerajaan Emas juga semakin berkembang! Untuk pengetahuan sahabat semua saya sedang menyiapkan sebuah ebook (versi penuh) "Teknik Asas Simpanan, Pelaburan & Perniagaan Emas Fizikal".

Sebelum ebook ini dilancarkan sepenuhnya nanti saya ingin memberikan hadiah yang tidak seberapa kepada semua sahabat-sahabat yang telah bersama-sama saya dalam mengembangkan group Kerajaan Emas terlebih dahulu. Ini adalah sebagai tanda penghargaan & terima kasih saya kepada anda semua.

Hadiah tersebut berupa ebook (edisi pengenalan) 42 muka surat "Teknik Asas Simpanan Emas Fizikal". 

Ebook ini adalah versi pengenalan sebelum edisi penuh dilancarkan tidak lama lagi. Kesemua Dealer Kerajaan Emas akan mendapat ebook (versi pengenalan) ini dengan PERCUMA. Ebook ini sangat mudah difahami dimana saya menerangkan secara ringkas bagaimana mengenali simpanan emas fizikal yang betul.

Buat sahabat2 yang belum menjadi Dealer Public Gold anda masih boleh mendapatkan ebook ini dengan PERCUMA!. Bagaimana caranya?

Anda hanya perlu membeli mana-mana produk Public Gold dengan belian minimum serendah 10 Dirham daripada saya dengan menghantar SMS ke 012 - 830 9284 disertakan butir-butir berikut : Produk pilihan, Nama Penuh, No. K/P, email & Cawangan pilihan bagi pengambilan stok.

Contoh SMS lock harga bagi mendapatkan ebook percuma.
Selepas menerima SMS daripada anda, saya akan lock harga produk pilihan mengikut harga semasa. Kemudian anda hanya perlu ke Cawangan Public Gold pilihan untuk membayar & mengambil produk pilihan yang telah dilock. Selepas selesai urusan pengambilan stok, saya akan emailkan ebook (edisi pengenalan) ini. Mudahkan?

Sebarang pertanyaan bagi mendapatkan ebook ini anda semua boleh terus menghubungi saya ditalian 012 - 830 9284

Terima Kasih & Jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.